• Цифрлы Қазақстан
  • 21 Мамыр, 2020

Халыққа қызмет көрсету сапасы жақсарады

Алматы қаласының Халыққа қызмет көрсету орталықтары карантин біткен соң өз жұмысын жаңаша бастады. Вирустың таралу қаупі мен тұрғындардың өмірі мен денсаулығына алаңдаушылықтың сақталуына байланысты халыққа қызмет көрсету орталықтарының жұмыс тәртібін өзгерту туралы шешім қабылданған болатын.

Өзгерістер ХҚО-да көрсетілетін мемлекеттік қызмет түрлеріне ғана емес, оларды ұсыну форматына да қатысты. Олар: Алматылықтар ХҚО-ға электронды форматта қолжетімсіз, тек «қағаз» жүзінде көрсетілетін қызметтер (мысалы, жеке куәлікті, төл­құжатты ауыстыру, зейнетақы төлем­дерін тағайындау), мен egov.kz арқылы рәсімделген өтініштердің нәти­жесін алу үшін ғана келе алады. Екіншіден, енді ХҚО-ға бару үшін 1414 байланыс орталығы немесе немесе egov.kz сайтындағы арнайы сервис арқылы кезек уақытын алдына ала брондау қажет болады. Азаматтар электронды форматқа аударылған және egov.kz порталында қолжетімді барлық мемлекет­тік қызметтің 80%-дан астамын бұ­рынғыдай ХҚО ғимараттарында емес, тек өздігінен немесе әкімдіктер жанындағы кеңселерде, оқу орындарында, медициналық ұйымдарда және т.б. жерде орналастырылатын өзіне-өзі қызмет көрсету секторларында ала алады. Сонымен қатар, бұрынғыдай ЭСҚ-лар ХҚО-да берілмейді, тек eGov.kz порталы арқылы алынады. Мемлекеттік қызмет көрсетудің жаңа форматына көшу бойынша қандай дайындық жұмыстары жүргізілді: Бірқатар фронт-офистер жаңа форматқа лайықталып қайта жаңартылды. Оларда колл-орталық және бейнеқоңыраулар қабылдау орталықтары орналастырылып, қайта жабдықталды. Олар: Алатау ауданының № 1 бөлімі (Нұркент ш/а. 5/17) Әуезов ауданы (Жандосов көшесі, 51), Бостандық ауданы (Алмагүл ш/а, Хожанов көшесі, 9), Наурызбай ауданы (Шұғыла ш/а. 222/5) Медеу ауданы (Марков к-сі, 44), Түрксіб ауданы (Рихард Зорге к-сі, 9-үй) және № 1 Мамандандырыл­ған ХҚКО (Саялы ш/а., Аққайнар кө­шесі, 1). Барлығы 169 жұмыс орны ұйым­дас­тырылды, 50 колл орталық, 119 бейнеқоңырау қабылдау операторлары жұмыс істейді. Электрондық мемлекеттік қызметтерді үйден шықпай алу мүмкіндігі жоқ азаматтар үшін 48 жұмыс орнына операторсыз 2 цифрлық ХҚКО ұйымдастырыл­ды. Онда көрсетілетін қызметті алушыларға порталға тегін негізде кіру мүмкіндігімен ұйымдастыру техникасы (жеке компьютерлермен, веб-камералармен және қосалқы құралдармен жабдықталған) ұсы­нылатын болады. Бұған – Алмалы ауданының №1 фронт-офисі (Сүйінбай даңғылы 2, 4 корпус) және Алатау ауданының №2 фронт-офисі. (Әйгерім ш/а., В. Бенберин көшесі, 89). Бөлімдер қажетті оргтехникалармен, дербес компьютерлермен, вэб-камералармен, сип-телефондармен және жұмысты ұйымдастыру үшін қажетті құрал-саймандармен жаб­дықталды. Бөлімдерде жиналуды және тазалық-эпидемиологиялық режимді сақтау мақсатында қызмет алушылар арасындағы қашықтықты сақтау үшін ғимарат кіреберісіне таңбалар сызылып қойылды. ХҚО-дан тыс жерлерде өзіне өзі қызмет көрсету секторлары ұйымдастырылуда. Олар әкімдіктер жанындағы кеңселерде, оқу орындарында, екінші деңгейдегі банктерде, Жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар, «Нұр Отан» партиясы кеңселерінде, 8 сауда орталықтарын­да, автосалондарда, медициналық ұйымдарда, және «Car city», «Нұр-Сәт» сияқты базарларда бар. ХҚО-ларда жеңілдік терезелері жұмыс істейді. Онда азаматтардың үш санаты электронды қызмет ала алады. Бұл – зейнеткерлер, көп балалы отбасылар, мүмкіндігі шектеулі адамдар. Олар да ХҚО-ға келмес бұрын кезегін алдын ала брондауы қажет, алайда олар жеке кезек бойынша өтеді. Ал электронды форматта қол жетімді емес «қағаз» қызметтер­дің клиенттері үшін (мысалы, жеке куәлікті, паспортты ауыстыру, зейнетақы төлемдерін тағайындау), сондай-ақ egov.kz порталында алдын ала ресімделген қызметтердің нәтижелерін алу үшін, қаладағы барлық ХҚО-ларға және барлық Мамандандырылған автоХҚО-ларға, міндетті түрде алдын-ала онлайн бронь жасап, кезекті белгілеген уақытқа келу керек. «Қала тұрғындарына айтарымыз, мемлекеттік қызметтерді электрон­дық форматта алыңыздар. Порталда ресім­деуге болатын барлық қызметті онлайн тәсілмен рәсімдеңіз. Егер қиындық туып жатса, 1414 нөміріне телефон шалыңыздар, біздің ХҚО операторлары кеңес беріп, көмектеседі. Сонымен қатар, азаматтар броньда белгіленген уақытта келуі тиіс. Егер белгіленген уақыты өтіп кеткен болса, қайтадан бронь жасауына тура келеді. Сонымен қатар, бронды ЖСН-ы ресімделген азамат ғана пайдалана алатынын ескергендері жөн. ХҚО-да қызмет алдын ала брондаусыз көрсетілмейтінін тағы да атап өткім келеді. Бұл азаматтардың ХҚО-да көптеп жиналуын болдырмайды және вирусты жұқтыру қаупін жояды, қызмет алушылар да өз уақытын үнемдейді» – дейді «Азаматтарға арналған үкімет» МК КЕАҚ Алматы қаласы филиалының директоры Данияр Қырықбаев.

НҰРЛАН ҚҰМАР

155 рет

көрсетілді

0

пікір
Алдыңғы мақала Қауіпсіз деректер мен желілерді қолдана отырып...
Келесі мақала Электрондық коммерция нарығы нығайып келеді

Біздің Telegram каналына жазылыңыз

алдымен сізді қызықтыратын барлық жаңалықтарды біліңіз

ПІКІР ҚАЛДЫРУ

Сіздің электронды пошта жарияланбайды. Қатарды міндетті түрде толтырыңыз *

TENGE MONITOR №47

19 Қараша, 2020

Жүктеу (PDF)

Редактор блогы

Ахас Қайырұлы Тәжутов

“TENGE MONITOR” апталық газетінің бас редакторы