- Цифрлы Қазақстан
- 16 Наурыз, 2018
Озық үрдіс – өркендеудің белгісі
Қазпочта сәлемдемені үш күнде жеткізетін болады
Бүгінгі шапшаң үдерістерге сай қызмет көрсету саласы да ерекше жылдамдықпен оңтайлана түсуде. Осының аясында қаржылық қызметтерді, электронды сауданы, көліктік-логистикалық сервисті алға жылжытудың тиімді құралы ретінде почта желісі де заманауи тұрғыда жаңару мен сапалы дамуға бет түзейтіні заңды.
Мақсат – үлгілі елдердегідей қызметтің жоғары деңгейін ұсына алатын үздік сервистік компанияға айналу. Өткен жылдың нәтижелері және алдағы жоспарлар туралы журналистермен бөліскен Қазпочта ұлттық операторының басшысы Сәкен Сәрсенов компанияда жүзеге асырылған ірі жобаларды атап өтті.
Озық технологияларды енгізіп, қызмет көрсету процестерін жаппай автоматтандырып жатқан компанияда сәлемдемелерді жеткізу мерзімі барған сайын қысқара түсуде. Басқарма төрағасының айтуынша, сәлемдемелерді он есе тез өңдіретін автоматтандырылған сұрыптау машинасы іске қосылып, қызмет көрсетудің барлық стандарттарына сай жаңғыртудан өткен почта бөлімшелері ашылған. Астана және Алматы қалаларындағы цифрлық кеңселерде клиенттерге роботтар мен машиналар қызмет көрсетеді, ал шалғайдағы ауылдарға газеттер мен журналдарды дрондар жеткізуде. Былтырдан бері Қазпочта 1,5 тонна болатын хат-хабарды дрондар арқылы жеткізген. Өткен жылы сәлемдемелерді жеткізудің стандартты мерзімі 16-дан 6 күнге дейін қысқартылса, биыл жыл соңына дейін бұл мерзімді 3 күнге дейін қысқарту жоспарланып отыр. Компанияның процессинг орталығы іске қосылып, агенттік және қаржылық қызметтердің толық кешенін көрсету үшін азаматтарды тексеру жүйесі енгізілді. Сонымен қатар еліміздегі ірі банктермен келіссөздер жүргізіліп, Alibaba Group сауда платформасымен бірлескен жобалар іске асырылуда. Бұл ретте ұлттық почта операторы Шығыс пен Батыс арасындағы ірі логистикалық хабқа айналмақ. Сондай-ақ Сәкен Сәрсенов компанияның 2018-2027 жылдарға арналған жаңа стратегиясы туралы әңгімелеп берді. Атап айтқанда, почта бизнесінің дәстүрлі бизнес-моделі ескіргеннен кейін, дамудың үш негізгі басымдықтарына: цифрлық трансформацияға, электронды коммерцияның экожүйесін құруға, ұйымдық трансформацияға көңіл бөлінетін болды. Бұған қоса азаматтар үшін барлық почта қызметтері қолжетімді болып қала береді. Негізгі қызмет түрлеріне ерекше назар аудару және ұсынылатын қызметтердің сапасын арттыру үшін барлық профильдік емес қызметтер, мысалы, байланыс орталығы, АТ қызметтері, магистральді логистика аутсорсингке берілмек. Қазіргі таңда көршілес Қытай мен Ресейде, сондай-ақ Еуропада электронды коммерция саласы қарқынды дамып келеді. Осы жағынан алғанда Қазақстанның өте тиімді аумақта орналасқанын ескеру керек. Мысалы, электронды коммерция нарығы үшін сәлемдемені жеткізу мерзімі өте маңызды болып отыр. Яғни, бұрындары клиент тапсырысты 30-40 күн күте алатын. Ал қазір қытайлық серіктестер жеткізу мерзімін 10 күнге дейін, тіпті 5 күнге дейін қысқарту қажеттігін айтып жүр. Осы орайда Қазақстан арқылы өтетін транзиттік жол қытайлық серіктестер үшін де, еуропалық серіктестер үшін де тиімді болмақ. Демек, электронды коммерция табысы мол сала екендігі күмән туғызбайды. «Жыл сайын Қытайдан Еуропаға 250 миллион, Еуропадан Қытайға 800 миллион сәлемдеме жіберіледі. Бұл өте үлкен көрсеткіш және қыруар қаражат. Бұл нарықтың көлемі миллиардтаған долларды құрайды және оны жаңа мұнай түрі деп атауға болады. Қазақстан бұл бағытта табыс табуға шындап кірісуі қажет», дейді Қазпочта басшысы. Қазіргі уақытта бондық қоймалар құру жоспарлануда. Яғни, Еуропа мен Қытай арасындағы тауарлар Қазақстанда сақталады және тапсырыс берілген тауарлар Еуропа мен Қытайға Қазақстаннан жөнелтіледі. Сол арқылы жеткізу мерзімі мен шығындарды қысқартып, тауар құнын азайтуға болады. Қазпочта басшысының айтуынша, цифрлық трансформация қызметтердің сапасын арттыратын ең озық технологияларды пайдалануға, ал электронды коммерция экожүйесін құру компанияға электрондық коммерция нарығында жеке бизнестің негізгі әріптесі болуға мүмкіндік береді. Бұдан бөлек, қызметкерлердің материалдық жағдайын жақсартуға ерекше мән берілетін болады. Биыл жыл басынан бері өндірістік мамандардың жалақысы 15 процентке өсуі осының негізді дәлелі. Мемлекет басшысының бастамасына сәйкес салық ауыртпалығын азайту үшін 9000 қызметкерлердің табыс салығы 2019 жылдың 1 қаңтарынан бастап 1 процентке дейін қысқарады. Қазпочтаның тағы бір бастамасы – «Еуразиялық трансқұрлықтық дәліз» мультимодальді көлік дәлізін құру болып отыр. Бұл логистикалық қызметтер аясын кеңейтуге мүмкіндік береді. Ал ЕурАзЭҚ-тың B2C экспресс-жеткізу нарығына шығу Қазақстанның халықаралық нарықтарға неғұрлым көбірек қатысуына ықпал ететін болады. Қаржы және агенттік қызметтер сегментінде почта операторы барлық қаржы институттарының «витринасына» айналып, банктерге өзінің бөлімшелері арқылы клиенттерге қызметтерін ұсынуға мүмкіндік береді. post.kz платформасының негізінде қызметтер гипермаркетін құрып, цифрлық ID, интернет-эквайрингті іске қосу және «үлкен» деректер негізіндегі сараптама нәтижелерін қолдану компанияның цифрлық трансформацияны жүргізуіне жол ашады. Мемлекеттік инфрақұрылымның негізгі элементтерінің бірі болып табылатын почта операторы бүгінде Дүниежүзілік почта одағының нұсқасына сәйкес 20 жетекші почта компанияларының тізіміне кіруді мақсат етіп отыр. Бұл бағытта алдағы бес жылда компания кірісін 70 проценттен асыру, еңбек өнімділігін еке есе арттырып, жылына 5,7 млн теңгеге жеткізу көзделген.
БОТАГӨЗ ӘБДІРЕЙҚЫЗЫ
1022 рет
көрсетілді0
пікір