- Атамекен
- 24 Маусым, 2020
Заманауи үлгідегі қызмет енгізілді
Қазіргі кезде Алматы қаласының ХҚО-ларында бұрынғыдай кезек күтіп тұрған көп адам көрінбейді. Кезек күтушілер өте аз. Бұл ХҚО жұмыстарының жаңа форматының нәтижесінде мүмкін болып отыр. Енді Алматы ХҚО-ларына бару уақыты қатаң реттелген, алдын ала жазылып, белгіленген уақытта бару қажет.
«Азаматтарға арналған үкімет» МК КЕАҚ Алматы қаласы бойынша филиалының PR-менеджері Жаңыл Апетова атап өткендей, қазір ХҚО тек қана қағаз түріндегі 106 қызмет түрін көрсетеді. Қалған қызметтердің 80% -ін egov.kz порталы арқылы азаматтар өз бетінше электрондық форматта жүзеге асырады. «Үйінде интернет немесе компьютері жоқ азаматтар қызметті ХҚО-дан тыс жерде орналасқан өзіне-өзі қызмет көрсету бұрыштарынан электронды форматта ала алады», – дейді Жаңыл Амантайқызы. Онлайн қызметтерді жылдам әрі ыңғайлы алу үшін азаматтар 1414 нөміріне хабарласа алады, онда ХҚО операторлары кеңес береді. Егер сізге ЭЦҚ алу керек болса, не болмаса порталға бірреттік жасырын сөз арқылы кіру керек болса, сізден ұялы телефоныңыздың мобильді азаматтар базасында тіркелуі талап етіледі. Бұл базада тіркелу өте оңай. Алдымен еgov.kz порталына кіріңіз, оң жақ төменгі бұрыштан «Виртуалды ассистентке» басыңыз, камера батырмасына басып, бейнетүсірілімге рұқсат беріңіз. Содан кейін байланысқа шыққан операторға жеке куәлігіңізді көрсетіп, ЖСН нөміріңізді, телефон нөміріңізді және телефонға келіп түскен бір реттік кодты хабарлайсыз. Осылайша тіркеліп, egovkzbot2.0 телеграм-ботын, egov mobile қосымшасын және проактив қызметтерін пайдалануға мүмкіндік береді. Құжаттандыру сияқты қызметтер ХҚО арқылы көрсетіледі, бірақ тек бронь бойынша. ХҚО-ға алдын ала жазылу арқылы келу керек. ХҚО-ға келу уақытын бірнеше әдіспен брондауға болады. Бірінші әдіс – порталда арнайы сервисті пайдалану egov.kz.кезекке қою үшін мобильді азаматтар базасында тіркелу қажет. Алдын ала жазылудың онлайн-қызметі телефон нөміріне бірреттік СМС арқылы көрсетіледі. Бұл үшін электронды-цифрлық қолтаңба қажет емес. мобильдік базада тіркелгеніңізді тексеру үшін электрондық үкімет порталына кіру керек, «сервистер» бағанында «азаматтардың Мобильдік базасында тіркеудің болуын тексеру» қойындысын таңдау керек. Содан кейін ЖСН енгізу және жүйе дереу нәтиже береді. Ұялы телефоныңызда телеграм қосымшасы жүктелген болса, мәзірден «ХҚО-ға кезекті брондау» қызметін таңдайсыз. Әрі қарай жүйе мемлекеттік қызметтерді алуға ыңғайлы аймақты, ХҚО мекенжайын, бару мақсатын, ыңғайлы күні мен уақытты таңдауды ұсынады. Барлық қадамдар жасалған соң қызмет алушының ұялы телефонына оның ЖСН, таңдалған ХҚО мекенжайы, күні мен уақыты көрсетілген sms-хабарлама келеді. Алдын ала кезекті брондаудың тағы бір әдісі – 1414 Сall-орталығына хабарласу, қоңырау шалу тегін. Бұл опция электрондық үкімет порталын пайдалана алмайтын қарт адамдар үшін өте қолайлы. Егер адам әлі мобильді азаматтар базасында тіркелмеген болса, алдымен Сall-орталығының операторларына тіркелу туралы өтініш беру керек. Әрі қарай адамға ХҚКО-ға бару уақыты айтылады, телефонға сәйкес СМС-хабарлама келеді. Қызмет алушылар ХҚО-ға кезекті eGovKzBot2.0 телеграм-ботының көмегімен де брондай алады.Ол үшін қызмет алушы мобильді азаматтар базасында тіркелуі керек және оның ұялы телефонына телеграм қосымшасы жүктелген болса болғаны. ХҚО-ға кезекті брондау үшін пайдаланушы мәзірден «ХҚО-ға кезекті брондау» қызметін таңдайды. Әрі қарай жүйе мемлекеттік қызметтерді алуға ыңғайлы аймақты, ХҚО мекенжайын, бару мақсатын, ыңғайлы күні мен уақытты таңдауды ұсынады. Барлық қадамдар жасалған соң қызмет алушының ұялы телефонына оның ЖСН, таңдалған ХҚО мекенжайы, күні мен уақыты көрсетілген sms-хабарлама келеді. Қызмет алушы белгіленген уақыттан 15 минут бұрын келіп, 1414-тен түскен СМС-хабарламаны көрсетуі керек. Алматы қаласының барлық ХҚКО-ларында жеңілдіктері бар азаматтар үшін терезе қарастырылған. Қосымша жеңілдікті санаттарына барлық топтағы мүгедектер, зейнеткерлер мен көпбалалы отбасылар жатады.
Салтанат ҚАЖЫКЕН
448 рет
көрсетілді0
пікір