• Цифрлы Қазақстан
  • 23 Қыркүйек, 2021

Тәжірибе алмасу – кәсіби қажеттілік

Жақында Алматыға мемлекеттік қызмет көрсетудің қазақстандық моделін зерттеп, тәжірибе алмасу мақсатында Қырғызстан делегациясы келді.

«Азаматтарға арналған үкі­мет» мемлекеттік корпора­ция­сы төрағасының орынбасары Біржан Жүнісов қырғызстандық әріптестеріне фронт-офистерде құжаттарды қабылдаудан бас­тап әлеуметтік төлемдерді та­ғайындауға дейінгі үдерістерді көрсетті. Сондай-ақ қонақтар­ға электрондық, проактивтік, композиттік және мем­лекеттік қызмет көрсетудің жаңа форматтарын таныстырды. Бұл орайда, Қазақстан ТМД-да бірінші болып мемлекеттік қызметтерді проактивті тәсілмен көрсетуді енгізгенін атап өту қажет.

Кездесу барысында деле­га­ция мүшелері мемлекеттік корпорацияның фронт/бэк-офистерінің және зейнетақы мен жәрдемақы тағайындау жөніндегі уәкілетті органның құрылымдық бөлімшелер қызметімен, egov.kz электрондық үкімет порталы­ның жұмысымен, TelegramBot мессенджері және eGov-mobile мобильді қосымшасы арқылы мемлекеттік қызметтерді онлайн алуға мүмкіндік беретін сервистермен танысты. Сонымен қатар мемлекеттік қызмет көрсетуді ұйымдастыру кезінде ерекше қажеттілігі бар жандарға үлкен көңіл бөлінетіндігін атап өтті. ХҚО-лар пандустар, шақыру батырмалар, Брайль мәтіні бар тақтайшалар, нашар көретіндерге арналған тактильді жолдар және аталған топтағы азаматтарға ыңғайлы  болуы үшін «жеңілдік терезелері» де  қарастырылғандығын көрсетті. Сонымен қатар I және II топта­ғы мүгедектердің мемлекеттік қыз­­меттерді ХҚО-ға бармай-ақ, 1414 байланыс орталығына өтінім бере отырып, мамандарды үйге шақырту мүмкіндіктері қарастырылған.

АЙЖАН ЖАСБАТЫРҚЫЗЫ

 

 

10382 рет

көрсетілді

3

пікір

Біздің Telegram каналына жазылыңыз

алдымен сізді қызықтыратын барлық жаңалықтарды біліңіз

TENGE MONITOR №15

15 Сәуір, 2021

Жүктеу (PDF)

Редактор блогы

Рымтай сағынбекова

“TENGE MONITOR” газетінің Бас редактордың міндетін атқарушы