- Бизнес & Қоғам
- 04 Қараша, 2021
Сақтандыру саласындағы жаңа өнімдер
«Қазақстан Халық банкінің «Халық-Life» өмірді сақтандыру жөніндегі еншілес компаниясы» АҚ биылғы 9 айдағы жұмыс қорытындысын жариялады.
Биыл 3-ші тоқсанның қорытындысы бойынша «Халық-Life» АҚ сақтандыру сыйақыларының жиынтық көлемі 92,8 млрд теңге болып, бұл көрсеткіш өткен жылмен салыстырғанда 88 пайызға ұлғайды. Компанияның жылдың басындағы нарық үлесі 33,6%-ды құрады. Осы кезеңде клиенттерге сақтандыру төлемдері де өсті. Тоғыз айдың ішінде 8,2 млрд теңгеден астам төлем жасалған, бұл 2020 жылдың есепті уақыттағы көрсеткішімен салыстырғанда 16%-ға артық. Компания Қазақстанда өмірді сақтандыру нарығының бүкіл тарихында алғаш рет жыл басынан бері 100 млрд теңге көлемінде сақтандыру сыйақыларының рекордтық көлемін жинады. «Тоғыз айдың жұмыс нәтижелері кезекті рет компаниямыздың оң даму барысын, сенімділігі мен қаржылық тұрақтылығын, сондай-ақ ұсынылатын сақтандыру өнімдеріне қажеттілікті айқындады. Карантиндік шектеулер орын алған 2020 жыл ел тұрғындарына сақтандыру арқылы қорғаныс түріндегі «қауіпсіздік көпшігінің» маңыздылығын көрсетті. Осыған байланысты компанияның алдағы жылдарға арналған стратегиясы өмірді жинақтаушы сақтандыру өнімдерін кеңейту түрінде ұзақ мерзімді қорғау бағдарламаларын іске асыруға және дамытуға бағытталатын болады. Осы өнімдер қаржылық қорғанысты қамтамасыз етуге мүмкіндік және болашаққа қосымша сенімділік береді, ал шарт мерзімі аяқталған сәтте біздің клиенттеріміз үшін қаржылық жинақтардың қалыптасуына кепілдік береді. Тәжірибе көрсеткендей, біздің компания ұсынатын ыңғайлы сервистер мен бағдарламалардың арқасында клиенттер мұндай жинақтарды ең маңызды өмірлік жоспарларды іске асыруға, атап айтқанда, меншікті капиталды көбейтуге, баланың білім алуына немесе өз балаларының жинақтарын мұраға қалдыру үшін негіз жасауға бағыттайды. Сонымен қатар, жинақтаудың бұл түрі құнсыздану тәуекелдерінен және валюта бағамының ауытқуынан сенімді қорғалған», – деп атап өтті «Халық-Life» АҚ басқарма төрайымы Жанар Жұбаниязова.
Компания былтыр нарыққа өмірді жинақтаушы сақтандырудың ең табысты өнімдерінің бірі – валютадағы кірістілігі 3,52%-ға дейін болатын «Халық-Қазынаны» нарыққа шығарды. Жыл басынан бері бұл бағдарлама компанияға 13,8 млрд теңгеден астам сомаға сақтандыру сыйақыларын тартуға мүмкіндік берді. Бұдан басқа, биыл компания өз клиенттеріне 5 минут ішінде онлайн сатып алуға болатын «COVID-19» және «Life-Персона» өмірді сақтандыру бойынша өнімдерді ұсынды. «Life-Персона» сақтандыру бағдарламасының негізгі артықшылығы сақтандыру мерзімі аяқталғаннан кейін қандай жағдай болмасын клиенттің сақтандыру жарналары қайтарылады.
Ал шағын кәсіпкерлік субъектілеріне ыңғайлы болу үшін «Халық-Life» компаниясы қызметкердің еңбек (қызметтік) міндеттерін атқарған кезде оны жазатайым оқиғадан міндетті сақтандыру шарттарын жасасу мақсатында онлайн сервисті іске қосты. Енді қызметкерлерінің саны аз жеке кәсіпкерлер мен заңды тұлғалар да офистен шықпай-ақ, өз қызметкерлерін жедел сақтандыра алады.
Осы жылдың басында Халық-Life клиенттерге барынша ыңғайлы болу үшін сақтандыру нарығында бірінші болып IOS және Android негізіндегі мобильді қосымшаны іске қосты. Бірегей мобильдік сервистің арқасында компанияның клиенттері әлемнің кез келген нүктесінен 24/7 режимінде өз сақтандыру шарттарының жағдайын қадағалап, жарналарды төлей алады, компания қызметі туралы жаңалықтармен танысып, басқа да қызметтерді орындай алады.
Өмірді сақтандыру жөніндегі «Халық-Life» АҚ 2005 жылы құрылған. Компанияның меншікті капиталы 44,5 млрд теңгені құрайды. Компанияның қаржылық тұрақтылық рейтингісі «B+» деңгейінде, сондай-ақ АМ Best халықаралық рейтингтік агенттігінің өмірді сақтандыру жөніндегі барлық қазақстандық компаниялар арасында ең жоғары «bbb-» деңгейіндегі кредиттік рейтингіне ие.
САЛТАНАТ ҚАЖЫКЕН
3092 рет
көрсетілді0
пікір